jaka lampa czolowa do biegania

jaka lampa czolowa do biegania

Niższe Abdominals, biodra - Reverse Crunch

Połóż się na plecach z ugiętymi kolanami, stopy płasko na podłodze i dłonie ręce w dół pod dolną część pleców do wsparcia.

Powoli pociągnąć kolana w kierunku klatki piersiowej i ramion, nie zwijają swój brzuch i unosząc miednicę i tyłek podłodze. Twój połowy do górnej części pleców powinna pozostać dociśnięte do podłogi. Powoli dolnej do pozycji wyjściowej.

Skośne, dolnej części pleców, brzucha Górna - siedzące Sidebend

Usiądź prosto na podłodze z nogami rozprzestrzeniać się tak daleko od siebie, jak to możliwe. Podnieś klatkę piersiową tak, że plecy są proste, i zablokować ręce za głowę.

jaka lampa czolowa do biegania

Lean kilka cali do swojej prawej stronie, a następnie przechylać się na lewo. Kontynuuj obracanie jak wahadło podczas próby napnij mięśnie brzucha.

Pozostałe ćwiczenia abs tego 10 minutowego treningu abs są dostępne za darmo na naszej stronie.

Do pełnego treningu odwiedzić mój Six Pack Abs Ćwiczenia stronę, na której są dostępne za darmo wszystkie ćwiczenia.

Michael Mason jest zapalonym rowerzystą i fitness maniakiem.

Get Six Pack Abs

Wpis zawdzięczamy

by © lampy-alladyn.pl