jaka lampka cateye

jaka lampka cateye

Six Pack Abs Ćwiczenia - The Ultimate Dziesięć minutowy trening

Aby uzyskać najlepsze spalić trzeba zrobić te ćwiczenia abs w sekwencji. Zapomnij o liczeniu powtórzeń. Wystarczy wykonać każdy w ciągu trzydziestu sekund, mają krótki odpoczynek, a następnie przejść do następnego. To dotyczy wszystkich, ale ukośnej kryzysu i ręka i noga zasięgiem. Powinny być one wykonywane przez trzydzieści sekund, z każdej strony.

Po pracy jednak wszystkich ćwiczeń, wrócić i wybrać cztery ulubione że wytresować górną ABS, niższe abs, skośne i dolnej części pleców.

Idź powoli, jeśli nigdy wcześniej nie wykonywane przed lub jeśli pacjent miał dolną część pleców lub inne problemy zdrowotne.

jaka lampka cateye

Górna Abdominals - Crunch

Leżeć płasko na plecach z ugiętymi kolanami, stopy płasko na podłodze i ręce dotykając górną część brzucha.

Tylko za pomocą górnych mięśni brzucha, klatki piersiowej zwijają się kilka cali, dopóki łopatki są nieco z podłogi. krótko przytrzymaj, a następnie niższej do pozycji wyjściowej.

jaka lampka cateye

Niższe Abdominals, biodra - V Sit

Usiądź na brzegu ławki lub krzesła z ugiętymi kolanami i trzymać się na boki.

Powoli pociągnąć kolana w kierunku klatki piersiowej, instytucje dolnej części brzucha. krótko przytrzymaj, a następnie obniżyć pozycję wyjściową.

jaka lampka cateye

Skośne, górne mięśnie brzucha - Skośne Crunch

Leżeć płasko na plecach z ugiętymi kolanami. Niech twoje nogi spadnie o ile im się po prawej stronie, tak aby górna część ciała jest płasko na podłodze i dolnej części ciała jest po jego stronie. Puchar zasięgu ręki za uszami.

Unieś ramiona i klatkę piersiową tylko kilka cali nad podłogą, ściskając lewą mięśnie skośne jak poruszać. Następnie dolnej do pozycji wyjściowej. Powtarzać bez odpoczynku między powtórzeniami. Miej abs napięty. Po 1 zestaw na swojej prawej stronie, przejść na lewą stronę.

Wpis zawdzięczamy

by © lampy-alladyn.pl